6.5.13

The Art of Learning

Helloooo again!

Så er jeg tilbage! På det seneste er der ikke sket så meget, min ansøgning blev godkendt i USA d. 9. april, hvilket næsten er en måned efter, at jeg sendte den.
D. 17. april fik jeg lavet Tuberkolose-testen, som heldigvis var negativ :)

I går, d. 6. maj, var jeg til informationsmøde i Valby. Det var en mega fed oplevelse, hvor mine forældre og jeg, lærte en del. Samtidig fik jeg mødt nogle af de andre, der også rejser efter ferien. Det var rigtig hyggeligt, og jeg fik et godt indblik i hvad andre i samme situation går og tænker :)

På onsdag skal jeg til lægen og have min sidste hepatitis og min Di-Te-Ki-Pol-booster. CETUSA vil gerne have et dokument underskrevet, hvori lægen bekræfter at jeg har haft skoldkopper, det er åbentbart meget vigtigt for dem :P
I samme anledning har jeg skrevet en kort besked om hvorfor jeg tager p-piller, som jeg får lægen til at underskrive, da jeg jo kan komme ud for at familien ikke synes, at det er i orden.

Jeg venter stadig spændt på at få en værtsfamilie.. Jeg kan faktisk slet ikke overskue tanken om at jeg måske først får en værtsfamilie i august!!

Det var vidst alt for nu.. Jeg håber snart at der sker noget nyt!

xoxo
Mathilde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar